Regulamin rezerwacji, polityka prywatności i obowiązek informacyjny
I. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Świętokrzyski Klub Strzelecki z siedzibą przy ul. Batalionów Chłopskich 304, 25-671 Kielce, będący zarządzą obiektu położonego w miejscowości Gózd nr. działki 1/54, obręb Gózd na której zlokalizowana jest strzelnica, zwana dalej strzelnicą.
- Niniejszy regulamin określa zasady rezerwacji za pomocą środków porozumiewania się na odległość stanowisk strzeleckich oraz udziału w wydarzeniach organizowanych przez zarządcę na terenie strzelnicy.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest całkowicie dobrowolne jednakże niezbędne w procesie realizacji przedmiotu usługi, której ten regulamin dotyczy.
- Mają Państwo prawo wglądu, edycji oraz żądania usunięcia przetwarzanych danych z zachowaniem przez zarządcę prawa do odmowy ich usunięcia w przypadkach wynikających z odrębnych przepisów nakazujących ich przechowywanie np. do celów prowadzenia książki pobytu na strzelnicy czy w celach księgowych.
- Podane przez Państwa dane będą przetwarzane w calu realizacji usługi rezerwacji udziału przez uczestnika w wydarzeniach organizowanych przez zarządcę.
- Podane dane mogą być udostępniane podmiotom zewnętrznym za pomocą środków komunikacji elektronicznej w celu realizacji usług, są to:
A. PayPro S.A. Kanclerska 15A, 60-326 Poznań
B. SAFI STUDIO Paweł Nowakowski, Dębina, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów. - Podane dane mogą być także udostępniane na wniosek odpowiednich służb i organów w celu realizacji ich zadań ustawowych jak np. Policja, Prokuratura, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Żandarmeria Wojskowa itp.
- Przysługuje Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora, jeżeli takie nastąpi.
II. REALIZACJA USŁUGI REZERWACJI
- Usługa rezerwacji polega na możliwości zarezerwowania przez uczestnika możliwości udziału w wydarzeniach organizowanych przez zarządcę na terenie strzelnicy.
- Lista dostępnych godzin i usług jest widoczna w kalendarzu na stronie rezerwacji pod adresem https://strzelnicawlacznej.pl/rezerwacja-online/
- Na podany podczas wypełniania formularza adresem email, uczestnik otrzyma wiadomość email z potwierdzeniem przyjęcia lub anulowania jego rezerwacji.
- Uczestnik może na 12 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia odwołać swoją rezerwację, klikając w link znajdujący się w wiadomości o potwierdzeniu dokonania rezerwacji.
- W przypadku odwołania rezerwacji w czasie krótszym niż 12 godzin przed rozpoczęciem wydarzenia uczestnikowi nie przysługuje zwrot dokonanie wpłaty za udział w wydarzeniu.
- W przypadkach anulowania wydarzenia lub możliwości udziału w nim przez zarządcę, uczestnikowi przysługuje pełen zwrot wpłaty, który zostanie dokonany za pomocą systemu płatności online lub na konto bankowe uczestnika w terminie 7 dni roboczych od momentu dokonania anulacji uczestnictwa w wydarzeniu.
- W przypadku wystąpienia sytuacji wyższej konieczności jak usunięcie uczestnika z trwającego wydarzenia przez prowadzącego strzelanie lub obsługę obiektu, które miałoby nastąpić ze względu na rażące złamanie przez niego regulaminu strzelnicy i narażenie na niebezpieczeństwo siebie lub innych osób, nie przysługuje mu prawo zwrotu wniesionej opłaty.
- Zasady przebywania i zachowania się na strzelnicy określa regulamin strzelnicy oraz regulamin wewnętrzny obiektu, które są dostępne pod adresem https://strzelnicawlacznej.pl/regulamin-strzelnicy/
III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nie ujętych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiedni Ustawa o Broni i Amunicji wraz z przepisami powiązanymi, regulamin strzelnicy, regulamin wewnętrzny strzelnicy oraz inne przepisy prawa.
- Regulamin obowiązuje od dnia 21.04.2022 roku, do odwołania.